and will be taken into consideration in the selection process. The APPEAR Diversity Strategy can be found on the APPEAR website . The goal of Open Access to support free and sustainable access to scientific publications has found its way into academia. APPEAR wants to contribute to this movement and by doing so contribute to the disadvantaged position of many institutions in the Global South that cannot
the medicinal plants in Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan and Innsbruck, Austria (Pakistan, Austria | KoEF 08/2019) Terminology planning strategy and terminology infrastructure for Mongolia to support scientific and educational development and innovation (Mongolia, Austria | KoEF 09/2019) Entrepreneurship Education in Burkina Faso (Burkina Faso, Austria | KoEF 10/2019) Employability and Lifelong Learning
durch Fachkenntnis, Kohärenz und Fokussierung auf den Forschungsgegenstand aus, sind sowohl analytisch als auch diskursiv gehaltvoll und decken unterschiedlichste Aspekte der Diskussionen in der Scientific Community exemplarisch ab. © Birzeit University Abdul Majeed, A.; Dr. Sakka, A. (2014): A Guide to Applied Field Research in the Occupied Palestinian Territories: Evaluation of Experience and a Vision [...] transdisziplinärer Forschung über und für Entwicklung – insbesondere in afrikanischen Ländern –, die Betreuung von Wissenschaftsnetzwerken und die Darstellung wissenschaftlicher Inhalte innerhalb der Scientific Community und für eine interessierte Öffentlichkeit, das sind die wesentlichen Aufgaben der KEF, die vor rund 30 Jahren gegründet worden ist. Vor dem Hintergrund dieser Aufgabenbereiche werden g
Mark Jason is currently an Instructor at the Institute of Mathematics, University of the Philippines Diliman, soon to be Assistant Professor. He was an Ernst Mach ASEA UNINET scholarship holder from 2